These Business Cards are crap (LinkedIn discussie)

Op LinkedIn een interessante discussie over de kwaliteit van veel visitekaartjes. Vaak op grote schaal gemaakt met geen of weinig keuzemogelijkheden om te laten zien waar jouw onderneming voor staat. Om de kwaliteit van jouw onderneming uit te drukken in je visitekaartje.
Belangrijk begrip: First Impression. Die eerste indruk kun je maar een keer maken. Doe het daarom goed. Let op vormgeving, materiaalkeuze, druk- en afwerkingstechniek.
Mooi verhaal van Tim McCulloch: hij en zijn vrouw hadden vier aannemers uitgenodigd in verband met een verbouwing. De aannemers werden in ogenschouw genomen toen ze kwamen aanrijden. 2 van de 4 vielen af nog voordat ze hun auto hadden geparkeerd. Omdat de auto waarin ze reden liet zien dat ze uitstraling niet belangrijk vonden, dus zouden ze ook niet trots zijn op het werk dat zij zouden uitvoeren.
Ook hier de eerste indruk die telt.
Kijk ook hier eens naar (uit American Psycho):
http://www.youtube.com/watch?v=qoIvd3zzu4Y
of deze van Joel Bauer:

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

Visitekaartjes

Oeps: Twitter reageert niet. Wacht svp een paar minuten en ververs deze pagina.

%d bloggers liken dit: